Puan K. Yasotha adalah seorang pelatih yang mempunyai lebih dari 17 tahun pengalaman dalam bidang pengajaran dan pengendalian kursus di Malaysia dan Singapura. Beliau telah melatih mereka yang terdiri daripada pelajar asing, pengurus, penyelia, eksekutif serta kakitangan pejabat yang berlainan taraf samada dalam sektor awam ataupun swasta.
Beliau pernah bekerja sebagai Pengurus Hal-Ehwal Pelanggan bagi sebuah syarikat antarabangsa di mana beliau melibatkan diri untuk memastikan tahap kualiti yang tinggi diberi kepada setiap pelanggan syarikat.
Misi peribadi beliau adalah untuk mendidik peserta-peserta untuk mencapai kecemerlangan peribadi dan organisasi. Puan Yasotha, pelatih yang dinamik dan bersemangat, mencapai misinya melalui sesi-sesi yang interaktif serta menarik.
Bidang-bidang pengkhususan beliau termasuk komunikasi, perkembangan peribadi, perkhidmatan pelanggan, motivasi dan kemahiran bertulis / penulisan. Beliau juga menganjurkan kursus untuk berbagai organisasi temasuk Hyatt Regency, Western Digital, Puteri Nursing College, Sony Video, Eon Berhad, ACCA, Mayban Assurance, Ladang Kelapa Sawit Johor-Tenggara dan Guthrie, Yamaha Music Academy, AE Technology, KLMF, SP Setia Berhad, BDO Binder, GEP Associates, Great Eastern, MCIS, Bax Global, Zaid Ibrahim, Measat Broadcast Network Systems, Kobe Precision Technology, Malaysian National Reinsurance Berhad, BASF Petronas Chemicals, Penang Port Authority, Universiti Multimedia, Soritsu Sdn Bhd, Mattel Sdn Bhd serta beberapa organisasi yang lain.
Puan Yasotha, mempunyai kelulusan MSc dalam bidang Komunikasi Korporat, Sarjana Muda Sastera serta berkelayakan mengajar TESL.
Webinar Classroom Training
Juliany,
03 2283 6109
juliany@ipa.com.my
Phoebe,
03 2283 6100
phoebe@ipa.com.my
FOR CUSTOMISED IN-HOUSE TRAINING
Jane,
03 2283 6101
Jane@ipa.com.my
ADDRESS
A-28-5, 28th Floor, Menara UOA Bangsar,
No.5, Jalan Bangsar Utama 1,
59000 Kuala Lumpur
www.ipa.com.my
KANDUNGAN KURSUS |
|
PENGENALAN |
Kepintaran emosi adalah satu perkara yang sangat penting dalam kehidupan seseorang individu terutamanya di tempat kerja. Kursus ini mengenalpasti aspek-aspek utama kepintaran emosi yang membolehkan individu meningkatkan keberkesanannya di dalam organisasi. |
SELEPAS MENGHADIRI KURSUS INI, ANDA AKAN DAPAT… |
|
SIAPA YANG PATUT HADIR |
|
METODOLOGI |
|
KANDUNGAN KURSUS | ||||||||||||||||||
|